#21 Idzie coraz lepiej

Długo mie nie było, no niestety. Ale przychodzę z dobrymi wieściami, gdyż dzisiaj osiągnęłam wagę 55,5 kg i mam już małą przerwę między udami i mie to cieszy. Ponadto jestem lekko przeziębiona, co w sumie nie jest dobre, ale przynajmniej nie poszłam wczoraj i dziś do szkoły. No. 

We wtorek w szkole zaczęłam się tak źle czuć, że myślałam że padnę ;_; Ale już czuję się lepiej.

Od 1 do 2 grudzienia będę musiała być na jakimś spotkaniu młodzieży w Bydgoszczy jakimś parafialnym czy chuj wie co, a mi się tak tam nie chce jechaćććć omggggg PO COOO nie lubię tak być gdzie nie znam ludzi, do tego ja tam będę musiała SPAĆ z nimi w jednym pokoju, a co jak oni mi coś zrobią jak będę spała? Nie, ja tam nie zasnę, nie dam im się ;_; Nie wiem jak ja tam wytrzymam, toć oni mnie nie polubią, na pewno! Kurde, może się rozchoruję czy coś (wiem, jestem mocno nieodpowiedzialna, ale nie ufam większości młodzieży, urazy z gimbazy) (Nie bierzcie tego do siebie, normalna młodzieży), nie chcę tam jechać... Tyle że mam nadzieję, że tam będzie taka jedna osoba co kiedyś spotkałam w tym samym miejscu i z jednej strony nie chcę jechać, bo to będą dwa dni i ludzie, a z drugiej chcę, bo mam nadzieję że ta osoba tam będzie. 

No po prostu dramat. Ale tam chyba nikt nie będzie mnie pilnował z jedzeniem, bo kogo obchodzi czy jem, a i do słodyczy nie będę miała dostępu (chyba ;_;) więc będzie ok. Tylko że kiedyś jak byłam na takim spotkaniu to była pizza (Nie wiem czemu, ale wszyscy jedli ją sztućcami. Przecież pizzy się tak nie je... raczej ja nigdy nie widziałam by ktoś ją tak jadł, no nigdy! Wiecie, o co mi chodzi?) więc boję się, że równie niezdrowe tam mogą być obiady. Ehhh, od jednego kawałka przecież nie przytyję... to nie będzie miało aż tyle kcal...

Pizza jedzona sztućcami traci swój wyjątkowy smak. Nigdy nie jem pizzy sztućcami. Bo nie lubię jak pizza traci swój wyjątkowy smak.

W simsach zrobiłam wczoraj Hanzo i Sub Zero z Mortal Kombat i takie biszoneny mi wyszły że o chuj.

Macie jakiekolwiek pytania na jakikolwiek temat to piszcie.

~Vicy

Komentarze

  1. woo brawo! oby było więcej takich sukcesów ;)
    mam nadzieję że mimo wszystko wyjazd Ci się uda i będziesz w gruncie rzeczy zadowolona (:
    co do pizzy to się zgadzam. nie wiem jak ktoś może jeść ją widelcem i nożem... dla mnie to nie do pojęcia (tak samo zresztą jak frytki)
    życzę powodzenia w dalszych sukcesach i trzymaj się ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten uczuć jiefy wszyscy mówią o tym aby nie jeść piccy sztućcami... A TY MASZ TEGO FARTA I NIE LUBISZ PICCY XDDD

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

#26 wjelki pofrut

#23 Już nie wytrzymuję.