#9

Dzisiejszy dzień (a raczej reszta) zapowiada się dobrze- jadłam tylko śniadanie (mała bułka z twarogiem, ma poniżej 200 kcal). Udało mi się wykręcić od obiadu, ale nie wiem jak będzie z kolacją. Po prostu powiem, że jadłam i tyle. O dziwo to tylko raz czułam głód (jakoś o 15) a teraz czuję się pełna i brzuch mnie boli. Ehh.
Wczoraj czułam szczęście, ale takie bardzo mocne szczęście. To pewnie przez Claudio, bo osiągnęłam nim rangę Grandmaster (mam taki tam pomysł na mema hehe), odblokowałam dla niego tą bluzkę (o ile to można nazwać bluzką xD) co chciałam do stroju, no i nie wiem dlaczego, ale każdy (serio każdy...) win pose to był ten, co on mówi ,,Niente male''. A ja lubię ten win pose, bo przepięknie wtedy mówi. Aha, no i odblokowałam tytuł ,,Super Nova'' (żeby to dostać to trzeba coś tam zrobić ileś razy z Claudio) i za każdym razem udawało mi się combo ze Starburstem. chciałam wam wstawić gif co on to robi ale nie mogłam znaleźć ;(
Przepraszam, że o nim piszę, pewnie nie chce wam się tego czytać.
Myślę, że jutro dobiję wreszcie do 57 kg. I że mi się tą wagę uda utrzymać. Poćwiczę dzisiaj więcej i zobaczymy. 
Kurde, jak wczoraj byłam szczęśliwa, to teraz muszę mieć doła. 

Prawdopodobnie w czwartek wybiorę się na zakupy. Założę wreszcie te buty z kokardkami. Chyba nie będę głupio wyglądać xD
W chińczyku widziałam kiedyś śliczny, uroczy grzebień. Kupię go jak będzie.

Czuję, że jesienią będę często wybierać się na samotne spacery, aby uprzątnąć myśli. kurwa ale poetycko

Jeśli chcecie, to mogę podać wam link do ćwiczeń, które wykonuję- mi pomagają.

~Vicy

P.S- zna ktoś polski sklep, w którym kupię kawaii (słodkie, urocze) rzeczy do pisania? Jakieś w pastelowych kolorach czy coś?

Komentarze

  1. Zapraszam do mnie: chcebycchuda98.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czytam już kilka miesięcy, fajny blog. Dodasz mnie proszę do konfy na fb? Jestem Victoria Alexandra

      Usuń
  2. Co to za gra o której piszesz? Zaciekawiłaś mnie (#typowy_nerd). I skoro już wiem, że jesteś otaku, to czy nie byłaś może przypadkiem na Gakkonie w ten weekend? :3

    A jakieś urocze rzeczy do pisania na pewno się znajdą w Empiku ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gra to Tekken 7, niestety nie będę, dziękuję za odpowiedź, jak będę w Empiku to sprawdzę :3

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

#26 wjelki pofrut

#23 Już nie wytrzymuję.

#21 Idzie coraz lepiej