#15 dzień urodzinowy

Jeju jeju dziś mam urodziny i wybiło mi akurat 300 wyświetleń na blogu <3 Dziękuję, kocham Was wszystkie ♡♡♡

Edit 18:16 : Teraz się troszku rozpiszę.
W sumie to nie wiem ile ważę, bo nie stawałam na wagę kilka dni. Nie wiem dlaczego. Ale zważę się wieczorem. Mam nadzieję że będzie nadal 57 kg, a najlepiej mniej xD

Moja grzywka jest dziwna. Gdy chciałam ją zapuścić, to bardzo wolno mi rosła. A teraz jak ją skróciłam i nie zapuszczam, to rośnie szybko. Dramat.

Dzisiaj w szkole było nawet spoko. Robiłam słowiański przykuc w toalecie (nie pytajcie xD) no i na wf-ie grałyśmy w koszykówkę. O dziwo szło mi całkiem nieźle. Ogólnie to chyba z wf-u się poprawiłam, mimo że przez wakacje w żadne sporty drużynowe nie grałam. No i po raz pierwszy od długiego czasu udało mi się trafić do kosza. Tak, bo nie umiem w sport.

I to by było chyba na tyle. Dorzucam wam jeszcze zrobione przed chwilą jakże profesjonalne zdjęcie tęczy.






~Vicy

Edit 18:29 : Nie wierzę, że mam już 15 lat... to tak szybko minęło... pamiętam te czasy gdy miałam 12 lat.. miałam taką fazę na no-lifenie w Tekkena, bycie emo i wgl... No i w tym wieku zaczęłam się ciąć (o ile cięcie się igłą się liczy)... jak ten czas szybko leci, wow. Nawet nie ogarnęłam, że skończyłam 14 lat, a już mam 15. Co poradzić...

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

#26 wjelki pofrut

#23 Już nie wytrzymuję.

#21 Idzie coraz lepiej