#7 Czemu robię takie przerwy

oessu te intro słoików       Drodzy czytelnicy, po długiej przerwie powróciłam. Spytacie się dlaczego nie pisałam. Otóż zamiast cieszyć się wakacjami i Tekkenem 7 (Kazumi-Sama jest urocza a Claudio-Senpai to mój bae) to znowu miałam załamanie. I nie chciało mi się nic. Poza tym przez 2 tygodnie nie miałam netu. I najgorsze jest to, że w ogóle nie mogę schudnąć. Staram się jeść mniej i ćwiczyć, ale i tak moja głupia waga waha się pomiędzy 58 a 59 kg. Dramat.
Znalazłam na YT fajny taniec do Rasputina. Ten z Just Dance. No i dzisiaj po ćwiczeniach go zatańczę. Nie wiem jak mi wyjdzie ale no spróbuję.

Przed chwilą na Polsat Cafe była reklama Gwiazd na dywaniku. I ja się pytam

DLACZEGO DO KURWY NĘDZY TAK UBRANI LUDZIE MAJĄ OCENIAĆ STYLIZACJE GWIAZD NO KURWA CZY WEDŁUG WAS TO CO ONI NA SIEBIE WKŁADAJĄ TO JEST MODA?!

No, wreszcie wyładowałam swój gniew po prostu pisząc co mi leży na sercu. Fajnie, już prawie zapomniałam jak to jest xD
Wczoraj przydarzyła mi się bardzo miła rzecz, ponieważ grałam w Tekkena na treasure battle Claudio i odblokowałam akurat dla niego chyba z 5 rzeczy, do tego te czarne spodnie (sirius-style cośtam, ktoś kto grał to mam nadzieję że coś skojarzy) co ja z tego chciałam mocno mu strój zrobić.

Tak, teraz będę pisać o nim i o tym, jak bardzo go kocham. Bo się wreszcie kurwa zakochałam.
Nie no, cały czas nie będę, nie jestem taka. Tylko teraz nie piszcie żebym sobie normalnego chłopaka znalazła, a nie się zakochuję w postaciach z gier i że jestem no-lifem, miejcie na to wyjebane albo cieszcie się moim szczęściem, no. Żyjmy wszyscy w pokoju.

Dobra, pora żebym wreszcie wzięła się za siebie (znowu...) i poszła ćwiczyć. I banśić. Także do zobaczenia.

~Vicy

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

#26 wjelki pofrut

#23 Już nie wytrzymuję.

#21 Idzie coraz lepiej